Reede, 2. oktoober 2020

Kaunilt kirjutamisest; sportlikkusest; õppekäikudest; muusikapäevast: TAG 21.09-02.10.2020

"Mida me teame, on ainult üks tilk, ja mida me ei tea, on terve ookean," lausub Isaac Newton kord mõtlikult.
Artelased on selles mõttes mõne piisa võrra ees, sest koolitunnet sees hoides teatakse, mida tähendab üks tõeline koolimelu. 
Septembri viimasel nädalal tähistas koolipere Eesti/eesti teatri 150. sünnipäeva Ilusa Käekirja Nädalaga, mil õppuritel tuli Lydia Koidula "Saaremaa onupoja" tekstilõiku kirjutades oma tõeline kalligraafiaoskus proovile panna. Üks on protsess, aga lõpptulemust on veel oodata - parim kirjutaja välja selgitada. Selleks asub tegevusse žürii ning tulemused saab teada pärast sügispausi.

   


2.b klass käis KIK porgrammi raames Harmi Mõisa pargis ja sealse jõe kaldal õppekäigul, et uurida ning arutada, kes elab jões, kes jõe kaldal ning kellele üldse on jõge vaja ning õppida ka natuke orienteerumist. Läbi mängulise õppe ning praktilise tegevuse uuriti kõike, mis on seotud jõega –  veeloomad- ja taimed ning nende erinevus maismaaorganismidega, jõgi kui kooslus, vee liikumine jões, vee puhtuse olulisus. Õuesõppe käigus kahvati veest elusorganisme ning uudistati neid põhjalikumalt, tehti rühmatöid ning kinnistati kõike mängude kaude. Oli väga tore koolipäev ning õuesviibimisest puna põskedele saanud lapsed salvestasid teadmised edasiseks.

6.d tähistas nii muusikapäeva kui Arte nimepäeva Pääskülas rabamatkates. Ülejäänud õpilased said  TAG muusikaõpetajate loodud videot vaadata kooliruumes. On lausa lust lausuda, et meie kool saab asju teha kaks ühes ning võtta tähistamisest viimast. Päev kulges nii koolis olnud õpilastel kui rabaränduritel meeleolukalt. Muusikapäeva ja Arte nimepäeva lõimingulist videot saab vaadata siit




Ja sedasi ta kulges, see piisk koolitunde, suures õppimisookeanis. Järgmine sissekanne tabab artelasi ja lugejaid aga sügispausile minnes, kus TAG võtab kokku, kuidas on edenenud osalemine KIVA-programmis ja Liikuma Kutsuvas Koolis. 

Kommentaare ei ole: